Oppdatering - Research til ny bok er i gang

For tiden er jeg i kontraktsforhandlinger om "The Dragon Leaves". Det blir spennende å se hva som kommer ut av det, og i mellomtiden driver jeg research til en ny bok. Tittelen er ikke klar ennå, men jeg regner med at det blir nok en samling med  vignetter.

Jeg har ikke skrinlagt idèen om å gi ut "The Dragon Leaves" i romanform, det er bare lagt litt på vent, siden jeg er så dratt mot vignetter om dagen. Jeg kjenner at jeg må følge den tråden som jeg har foran meg akkurat nå, men i edderkoppnettet finnes mange tråder og de møtes alle et sted, så her er det mange veier å gå etter hvert.

Jeg går nå et halvårskurs i regi av Kvinneakademiet, hvor vi lærer masse om Gudinnens rolle i historien. Det er kjempespennede, inspirerende og er en fantastisk kilde til det som jeg ser for meg at skal bli et verk om den store gudinnen. En samling tekster om den sovende Tornerose. Mon tro om det ikke snart har gått hundre år?


Trolltreets tvinnende turuer
Røttenes regnbuefugl
Krokodillen krones av kongen
Dødsdømte dyr dvaler der


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

GodBok! - MIdTANIA, Mytania: BERGEN, menneskehetens tilfluktssted av Bernard AFFLATET

The Dragon Leaves - No 4 on the bestseller list today - yay!

Ullr's Alters - Hooked on Hillforts part 4