National Novel Writing Month 2013

Jeg har meldt meg på "National Novel Writing Month". Det kommer til å bli hardt!

For de som ikke kjenner til "NaNoWriMo" så er det altså en konkurranse hvor du skal skrive 50.000 ord i løpet av en måned i form av en roman. Alle som klarer målet med 50.000 ord vinner.

50.000 ord på en måned, betyr at jeg sikter meg inn på 2000 ord om dagen for å ha litt å gå på til dager hvor jeg kanskje ikke får det helt til. Det er min første gang, så jeg er spent på hva slags erfaringer jeg får ut av dette. Jeg har et plot som jeg har gjort research på i en fire-fem år, men som jeg aldri har kommet i gang med, men nå fikk jeg da endelig sparket bak til å starte.

Jeg sitter og jobber som en helt på disposisjonen min, og håper at jeg rekker å få et tålelig bra rammeverk ferdig til oppstart 1. november. Jeg regner med å måtte stå opp kl 0500 hver morgen, skrive et par timer, for så å ta en økt på kvelden igjen, kanskje fra 2000-2200. Lurer på om jeg får til dette her innimellom nesten full jobb, studier og familieliv, men uansett har jeg kommet i gang med min store, våte drøm:
ROMANEN MIN.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

GodBok! - MIdTANIA, Mytania: BERGEN, menneskehetens tilfluktssted av Bernard AFFLATET

The Dragon Leaves - No 4 on the bestseller list today - yay!

Ullr's Alters - Hooked on Hillforts part 4